Medarbejder til kvalitetsudvikling, -kontrol og intern auditering

Anti Doping Danmark er en af de mest udviklede antidopingorganisationer i verden. Det ønsker vi at fortsætte med at være. Derfor søger ADD en kvalitetskonsulent, der kan koordinere og udvikle kvaliteten i ADD’s arbejde for integritet i idrætten.

Om arbejdsopgaverne

  • Ansvar for ADD’s kvalitetsarbejde. Dette indebærer ansvar for organisationens kontrol- og administrationsmanualer samt koordinering af interne og eksterne auditeringer i dialog med ledelsen og de relevante fagkollegaer. 
  • Ansvar for ADD’s compliance i forhold til efterlevelse af WADA-kodekset og internationale konventioner. Dette indebærer afrapportering til WADA og Europarådet i samarbejde med ADD’s juridiske konsulent og øvrige relevante fagkollegaer.
  • Ansvar for ADD’s compliance i forhold til nationale og internationale persondataregler, herunder EU-dataforordningen, som træder i kraft 25. maj 2018, i samarbejde med ADD’s juridiske konsulent.
  • Ansvar for ADD’s compliance i forhold til nationale og internationale good governance-anbefalinger.
  • Efter behov indgå i tværfaglige projektgrupper.
  • Være med til at udvikle en driftig, fleksibel og flad organisation yderligere.

Den ideelle kandidat (profil)

  • Har relevant uddannelsesmæssig baggrund, for eksempel inden for jura, kvalitetskontrol, auditering, økonomi eller lignende.
  • Har erfaring og resultater fra lignende opgaver.
  • Er vant til at navigere i en politisk styret organisation.
  • Samarbejder godt med andre på tværs af fagområder.
  • Trives i en lille og flad organisation, hvor vi har travlt, hjælpes ad og sætter en ære i godt samarbejde, men hvor stor selvstændighed og evnen til at drive opgaver målrettet og effektivt fra begyndelse til afslutning også er en bydende nødvendighed.
  • Er flydende i engelsk på skrift og i tale.
  • Sætter en dyd i at arbejde med høj kvalitet og detaljebevidsthed.
  • Har erfaring med projektstyring.
  • Brænder lige så meget for at fremme integriteten i idrætten og muligheden for at dyrke fair konkurrence og ren træning, som vi gør, om end erfaring fra idrættens verden ikke er afgørende.

Vi tilbyder

  • Et job med en sag at kæmpe for.
  • Stort ansvar og mulighed for at få indflydelse på, hvordan vi videreudvikler ADD.
  • Et inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er høje ambitioner, stor udviklingslyst og gode kollegaer.
  • En hverdag, hvor vi stiller store krav til kvalitet, os selv og hinanden, og hvor en positiv indstilling og masser af godt humør er en forudsætning og en integreret del af livet i ADD.
  • En varieret opgaveportefølje.
  • Mulighed for at udvikle sig personligt og fagligt, herunder i international sammenhæng.

Det praktiske
Arbejdsstedet er Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby.

37 timers arbejdsuge på hverdage. Aften og weekendarbejde kan dog forekomme. Der må påregnes en vis rejseaktivitet.

Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest.

Din ansøgning og CV skal være modtaget senest mandag den 23. april 2018. Ansøgningen sendes elektronisk til Trine Skov Møgelvang på: tsm@antidoping.dk. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 20.

Hvis du overvejer din interesse i stillingen, er du velkommen til at henvende dig til juridisk konsulent Jesper Frigast Larsen, tlf. 43 26 25 52, e-mail: jfl@antidoping.dk, eller direktør Michael Ask, tlf. 43 26 25 27, e-mail: ask@antidoping.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Anti Doping Danmark (ADD) er en offentlig selvejende institution under Kulturministeriet. I arbejdet med at fremme integritet og dopingfri idræt løser vi opgaver inden for områderne dopingkontrol, dopingrelateret efterforskning, indbringelse af dopingsager, forebyggelse, forsknings - og udviklingsvirksomhed, internationalt samarbejde, koordinering af den danske indsats mod matchfixing samt rådgivning og bistand til offentlige myndigheder i sager inden for ADD’s virkeområde.