It-konsulent til Anti Doping Danmark

Vil du bidrage til at sikre fair konkurrence i idrætten og at skabe rene træningsmiljøer uden brug af doping?

Kunne du tænke dig at understøtte dette arbejde ved at drive og udvikle et effektivt og sikkert IT-miljø?

Så er du måske Anti Doping Danmarks nye it-konsulent!

Anti Doping Danmark (ADD) er en offentlig selvejende institution under Kulturministeriet, der har til opgave at fremme integriteten i idrætten gennem bekæmpelse at doping i idrætten via forebyggelse og kontrol samt gennem funktionen som sekretariat for den nationale platform til bekæmpelse at matchfixing. Vi er pt. 16 medarbejdere i sekretariatet og 40 deltidsansatte dopingkontrollanter og fitnesskonsulenter.

Vi har stort fokus på at tilbyde brugervenlige og sikre it-services til både eksterne og interne brugere.

Vi søger derfor en it-konsulent til en alsidig og it-mæssigt vidtfavnende stilling med varierende opgaver i tæt samspil med kollegaer med forskellige fagligheder.

Dine primære arbejdsopgaver
I tæt samarbejde med ADD’s IT Manager skal du arbejde med:

IT-Udvikling

  • Udvikle, prioritere og implementere it-løsninger i forhold til at understøtte ADD’s strategi.
  • Bidrage til drift og udvikling af specifikke it-systemer, herunder bl.a.:
    • Et Mobile Device Management setup (AirWatch fra VMware).
    • Hjemmesider (Sitecore, Umbraco, .Net).
    • Elektronisk Sags og Dokument Håndteringssystem (Public 360 fra Tieto).
    • System til gennemførsel af dopingkontrol på mobile enheder.
    • Office 365 inkl. remote desktop.
    • Citrix Sharefile.
    • E-Boks.
  • Medvirke til at sikre øget automatisering af relevante it-processer.

It-drift

  • Vedligeholde ADD’s it-infrastruktur (sammen med hostingpartner), herunder:
    • Netværk, servere, printere og andre infrastrukturkomponenter.
    • Konfiguration og opsætning af pc’er og printere.
  • Sikre it-mæssig understøttelse af sikker og effektiv datahåndtering til intern og ekstern kommunikation.
  • Deltage i it-indkøb, herunder hardware og software samt AV-udstyr.

IT-Support

  • Løbende yde intern og ekstern support på forretningssystemer, brugeroprettelse og vedligeholdelse af diverse enheder (udover hvad ekstern helpdesk håndterer).
  • Deltage i almindelig vedligeholdende systemarbejde, opdatering af software samt diverse ad hoc-opgaver.

Din profil
Vi forventer, at du har en relevant it-mæssig uddannelse og erfaring. Det er en fordel med erfaring i implementering og integration, systemadministration samt support. Erfaring med it-sikkerhed, herunder GDPR, er en fordel, men ikke et krav.

Som person er du kendetegnet ved en selvstændig indgangsvinkel til arbejdsopgaverne, og du arbejder målrettet og løsningsorienteret. Samtidig er du god til mennesker og til at samarbejde og udvikle gode relationer. Det er desuden vigtigt, at du har mod på at kaste dig ud i nye projekter. En interesse for idræt er kun positivt, men ikke et krav.

Vi tilbyder

  • Muligheden for at arbejde i lille organisation med et godt ry, som kæmper for en vigtig sag.
  • Stor mulighed for at præge dine arbejdsopgaver, og hvordan vi arbejder med digitalisering i ADD.
  • En alsidig arbejdsdag med mulighed for sparring med kollegaer, der brænder for deres arbejde.
  • Et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er høje ambitioner, stor udviklingslyst, stærkt samarbejde og hvor den seneste APV undersøgelse viste, et godt arbejdsmiljø imellem både kollegaer og ledelse. Vi prioriterer, at der er en god balance mellem arbejds- og privatliv.
  • En hverdag hvor vi stiller store krav til kvalitet, os selv og hinanden, og hvor en positiv indstilling og masser af godt humør, er en forudsætning og integreret del af livet i ADD.
  • Fast løn, pensionsordning, sundhedsforsikring samt frokostordning. Derudover er der mulighed for at træne i husets fitnesscenter eller deltage i den ugentlige bokse- eller spinningtræning.

Det praktiske
Arbejdsstedet er Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby. Stillingen er 37 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse så snart det kan lade sig gøre.

Din ansøgning og CV skal være modtaget senest søndag den 6. januar 2019. Ansøgningen sendes elektronisk til IT Manager Jakob Berget, jab@antidoping.dk. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 3 og 4.

Hvis du overvejer din interesse i stillingen, er du velkommen til at henvende dig til enten sekretariatschef Kim Højgaard Ravn, tlf. 51 90 45 78, e-mail: khr@antidoping.dk eller IT Manager Jakob Berget, jab@antidoping.dk tlf. 43 26 25 47. Alle henvendelser behandles fortroligt.